Gedeeltelijk gekleurd
14,7cm x 21,0cm
In 1950 maakten de lezers van stripweekblad Kuifje kennis met de Kuifje's bon. Het principe was eenvoudig. Toegevoegd aan bekende Belgische kwaliteitsproducten als Victoria chocolade, Materne deegwaren en andere vooral dagelijkse consumentenartikelen, vertegenwoordigde de bon een waarde die, bij voldoende aantal, kon worden ingeruild voor geschenken. Spoedig groeide de Kuifje's bon uit tot een uiterst succesvol loyaliteitsprogramma.
Aan de hand van gedrukte bonnen en verschillende privé-verzamelingen onderzoekt historicus en voormalig hoofd-redacteur van Duizend Bommen! John de Prinse de geschiedenis van het Belgische reclamefenomeen de Kuifje's bons dat, gezien de omvang van haar succes, onterecht in de vergetelheid dreigt te raken.
• | 9. | Kuifje in 100 talen - Een reporter op reis |
Wij bieden je de mogelijkheid om op de hoogte gehouden te worden bij het verschijnen van nieuwe, of door je gezocht uitgaven. Je dient hiervoor ingelogd te zijn.