Ja hoor, Donald Duck heeft weer werk! Hij sjeest door Duckstad met zijn vrachtwagen en bezorgt overal pakjes. Wat kan hij dat toch goed! Zelfs de burgemeester vraagt zijn hulp. Donald mag een duur standbeeld vervoeren. Als dat maar goed gaat! Dit boek is voor iedereen die lezen soms lastig vindt. De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!
| • | 1. | Makkelijk lezen - 1 |
| • | 2. | Makkelijk lezen - 2 |
| • | 4. | Makkelijk lezen - 4 |
| • | 5. | Makkelijk lezen - 5 |
| • | 6. | Makkelijk lezen - 6 |
| • | 7. | Makkelijk lezen - 7 |
| • | 8. | Makkelijk lezen - 8 |
| • | 9. | Makkelijk lezen - 9 |
| • | 10. | Makkelijk lezen - 10 |
| • | 11. | Makkelijk lezen - 11 |
Wij bieden je de mogelijkheid om op de hoogte gehouden te worden bij het verschijnen van nieuwe, of door je gezocht uitgaven. Je dient hiervoor ingelogd te zijn.




