Dit boek is voor iedereen die moeite heeft met lezen. De letters zijn wat groter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!
Deze keer maakt Donald Duck een film van een ruimteschip! Loebas wordt superslim en Kwik, Kwek en Kwak zoeken spoken! Brr! Wat spannend! De grote Boze Wolf heeft lol, want hij leert goochelen!
Wil jij ook lol hebben? Pak dan deze Makkelijk lezen en lees, puzzel en lach maar mee!
| • | 1. | Makkelijk lezen - 1 |
| • | 4. | Makkelijk lezen - 4 |
| • | 5. | Makkelijk lezen - 5 |
| • | 6. | Makkelijk lezen - 6 |
| • | 8. | Makkelijk lezen - 8 |
| • | 9. | Makkelijk lezen - 9 |
| • | 10. | Makkelijk lezen - 10 |
| • | 11. | Makkelijk lezen - 11 |
Wij bieden je de mogelijkheid om op de hoogte gehouden te worden bij het verschijnen van nieuwe, of door je gezocht uitgaven. Je dient hiervoor ingelogd te zijn.




