Donald moet met Katrien naar het bos om vogels te kijken. Daar heeft hij helemaal geen zin in! Hoe hij dan toch die zeldzame vogel ontdekt? Dat lees je in dit deel van Makkelijk lezen! Verder versiert Goofy zijn tuin en Minnie en Mickey gaan zelfs tijdens hun vakantie op boevenjacht!
Heb je zin in lachen en avontuur? Kom dan mee naar Duckstad en lees maar mee!
Makkelijk lezen is voor iedereen die lezen soms lastig vindt! De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!
| • | 3. | Makkelijk lezen - 3 |
| • | 4. | Makkelijk lezen - 4 |
| • | 5. | Makkelijk lezen - 5 |
| • | 6. | Makkelijk lezen - 6 |
| • | 8. | Makkelijk lezen - 8 |
| • | 9. | Makkelijk lezen - 9 |
| • | 10. | Makkelijk lezen - 10 |
| • | 11. | Makkelijk lezen - 11 |
Wij bieden je de mogelijkheid om op de hoogte gehouden te worden bij het verschijnen van nieuwe, of door je gezocht uitgaven. Je dient hiervoor ingelogd te zijn.




