Ben jij bang voor spinnen? Donald Duck niet, hoor! Hij gaat zelfs op pad om een huisspin te vangen! Kwik, Kwek en Kwak willen heel graag een huisdier. Maar of ze dat krijgen? Goofy en Mickey zijn er ook weer bij. Ze zien een inktvis en betrappen een boef. Lees maar hoe dat afloopt!
Makkelijk lezen is Voor iedereen die lezen soms lastig vindt! De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!
| • | 1. | Makkelijk lezen - 1 |
| • | 3. | Makkelijk lezen - 3 |
| • | 4. | Makkelijk lezen - 4 |
| • | 5. | Makkelijk lezen - 5 |
| • | 6. | Makkelijk lezen - 6 |
| • | 7. | Makkelijk lezen - 7 |
| • | 8. | Makkelijk lezen - 8 |
| • | 9. | Makkelijk lezen - 9 |
| • | 10. | Makkelijk lezen - 10 |
| • | 11. | Makkelijk lezen - 11 |
| • | 12. | Makkelijk lezen - 12 |
Wij bieden je de mogelijkheid om op de hoogte gehouden te worden bij het verschijnen van nieuwe, of door je gezocht uitgaven. Je dient hiervoor ingelogd te zijn.




