Ja hoor! Kwik, Kwek en Kwak willen niet in bad! Ze racen liever rond in hun kar. De Zware Jongens hebben ook al geen zin om in bad te gaan. En de Boze Wolf heeft geen zin in bruine bonen. Hij wil koekjes! Daar is Gijs Gans ook dol op en dit keer heeft hij geluk. De nieuwe raaf van Mikmak krijgt geen koekjes, en dat is zijn eigen schuld! Echt?
Jazeker, lees het maar in dit deel van Makkelijk lezen.
| • | 1. | Makkelijk lezen - 1 |
| • | 2. | Makkelijk lezen - 2 |
| • | 3. | Makkelijk lezen - 3 |
| • | 4. | Makkelijk lezen - 4 |
| • | 6. | Makkelijk lezen - 6 |
| • | 7. | Makkelijk lezen - 7 |
| • | 8. | Makkelijk lezen - 8 |
| • | 9. | Makkelijk lezen - 9 |
| • | 10. | Makkelijk lezen - 10 |
| • | 11. | Makkelijk lezen - 11 |
| • | 12. | Makkelijk lezen - 12 |
Wij bieden je de mogelijkheid om op de hoogte gehouden te worden bij het verschijnen van nieuwe, of door je gezocht uitgaven. Je dient hiervoor ingelogd te zijn.




