Het is weer zover, hoor. Buurman Bolderbast doet mee aan een wedstrijd. En dan wil Donald natuurlijk van hem winnen! Of dat lukt? Dat zullen we zien! Guus Geluk wint altijd. Deze keer zelfs met schaken! Oom Dagobert is blij met zijn nieuwe huisdier, een zingende vlo. En Katrien krijgt onverwacht ook een heleboel huisdieren.
Lees en lach maar mee!
| • | 1. | Makkelijk lezen - 1 |
| • | 2. | Makkelijk lezen - 2 |
| • | 3. | Makkelijk lezen - 3 |
| • | 4. | Makkelijk lezen - 4 |
| • | 5. | Makkelijk lezen - 5 |
| • | 7. | Makkelijk lezen - 7 |
| • | 8. | Makkelijk lezen - 8 |
| • | 9. | Makkelijk lezen - 9 |
| • | 10. | Makkelijk lezen - 10 |
| • | 11. | Makkelijk lezen - 11 |
| • | 12. | Makkelijk lezen - 12 |
Wij bieden je de mogelijkheid om op de hoogte gehouden te worden bij het verschijnen van nieuwe, of door je gezocht uitgaven. Je dient hiervoor ingelogd te zijn.




